adv

Wednesday, November 24, 2010

Selamat Bertempur pasukan Hoki Negara

Aku adalah seorang yang hoki dropout , pernah pergi test sesi uji bakat hoki masa sekolah dulu, pegang kayu hoki sambil gelecek bola, tau - tau bola dah tertinggal kat belakang dan secara tak langsung sukan hoki menjadi sukan loser untuk aku.

Apa-apa pon kejab lagi Pasukan Hoki Malaysia akan bermain di Final sukan Asia dan ini adalah yang pertama kalinya di Final. Sebagai salah seorang rakyat Malaysia, aku bangga. Oleh itu terimalah lagu yang agak popular ketika ku masih di bangku sekolah.

hidup abang Nash - hebat suara dia menyanyikan lagu ini.

Walaupon aku tak paham sistem permainan atas padang sukan hoki. aku tetap Sokong Hoki Malaysia.

Fikirkan Boleh 

Jika kau fikirkan kau boleh
Kau hampir boleh melakukan
Jika kau fikirkan ragu-ragu
Usahamu tidak menentu

Jika kau fikirkan kekalahan
Kau hampiri kegagalan
Jika kau fikirkan kemenangan
Kau hampiri kejayaan

Engkaulah apa kau fikirkan
Terkandung dalam pemikiran
Kau fikir boleh melakukan
Fikirkan boleh

Percaya apa kau lakukan
Tabah apa kau usahakan
Bertindak atas kemampuan
Engkau boleh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails